Rihanna ♥

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Längesen nu...

Av Lisa Fenty - 30 oktober 2012 13:36

Hejsan allihopa!

Haha, det var ett tag sen jag bloggade på den här bloggen nu men som sagt så har den lagts ner men jag gick in på mejlen och fick se att jag hade några frågor + kommentarer så jag loggade in för att kika på vad ni hade skrivit. Jag tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg om det nu...

Jag kan väl börja med att säga Tack!   

Det värmer mycket när ni skriver så snälla saker och några blev faktiskt ledsna för att jag lade ner bloggen... Ni är för gulliga!

Just nu så vill jag bara börja blogga igen för er skull men jag har verkligen inte tid med en blogg jag måste uppdatera dagligen. Förlåt!   


Men ni har väl hört Rihanna's nya låt Diamonds?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Fenty - 4 december 2013 13:46


Jag har börjat blogga på in ''personliga'' igen. LÄS DEN GÄRNA!!   tryck HÄR    ...

Av Lisa Fenty - 29 oktober 2013 14:40

HAHAH OMG VA LÄNGSEN DET VAR, drygt ett år. Hahha, jag vet inte varför jag logga in nu men jag kom på att jag hade haft den här bloggen förr och jag ville se om jag hade fått några kommentarer vilket jag hade fått. Fattar inte varför folk är inne på ...

Av Lisa Fenty - 5 juni 2012 20:40

Som ägare av denna blogg har jag bestämt mig att lägga ner bloggen. Det finns ett par anledningar varför... Jag får bara runt 20 besökare på dag, vilket är dåligt. Det tar för mycket tid. Jag orkar inte mer. Jag beklagar för er som verklig...

Av Lisa Fenty - 5 juni 2012 20:37

    Jag har fått flera önskningar om att jag ska lägga ut bilder på Rihanna's hus och här har ni det. Lyxigt eller hur? ...

Av Lisa Fenty - 4 juni 2012 06:59

Rihanna åkte till New York för att besöka hennes mormor på sjukhuset Sloan-Kettering Memorial Cancer Center. Vi hoppas att hon blir bättre :(                                "Came to NY, just for this moment right here!"   Rihanna med hennes ...

Presentation


Välkommen till en svensk blogg om Rihanna. Här hittar du bilder, videor, dom allra senaste nyheterna om Rihanna och lite till.(Detta är en svensk Rihanna fansite)
Här får du din dagliga dos av Rihanna!

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vilket album tycker du är bäst?
 Music Of The Sun
 A Girl Like Me
 Good Girl Gone Bad
 Rated R
 Loud
 Talk That Talk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Gästbok

Senaste musikvideon!

 

         Where Have You Been

    Klicka här för att se videon!

Köp ''Talk That Talk''

Rihannas nya album Talk That Talk!

Beställ här!

Bloggen ⇓

A Swedish Rihanna fansite ♥

Skapa flashcards